SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)

W segmencie miesięczników podróżniczych w 2018 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „National Geographic Polska, ale utrzymał on pozycję najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w 2018 roku wyniosła 24 846 egz. Była ona o 15,28 proc. niższa niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on średnio w liczbie 20 005 egz., po spadku o 6,70 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie czasu zmniejszył się o 10,59 proc. i uplasował się na poziomie 8 109 egz.

W grudniu 2018 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „National Geographic Polska”, wyniosła 23 382 egz., po spadku względem grudnia 2017 roku o 18,66 proc. - jedynym w zestawieniu.

Podium uzupełniają: „NG Traveler” (18 286 egz.; wzrost o 5,74 proc.) i „Podróże” (7 539 egz.; do góry o 10,85 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
N a k o m p u t e r a c h , t a b l e t a c h , s m a r t f o n a c h , s k u t e c z n e , z w a l c z a n i e , a n t y b l o c k e r ó w , r e k l a m , t a c k e r ó w , I i c z n i k ó w , p h i s h i n g , m a l w a r e , R O D O , i t p .
Z a p o m o c ą , t a n i e j , d o ż y w o t n i e j , w e r s j i , a p l i k a c j i , A d G u a r d, n a w s z y s t k i e , s y s t e m y .
B l o k u j ą c ą , s z k o d l i w ą , z a w a r t o ś ć , w i t r y n , z k a ż d e j , p r z e g l ą d a r k i , c z y a p l i k a c j i , p l u s , k o n t r o l a , r o d z i c i e l s k a i t r y b , n i e w i d z i a l n o ś c i .
N i e , d a j , z a r a b i a ć , k l i c k b a i t p o r t a l o m ! C h r o ń , s w o j ą p r y w a t n o ś ć i f i n a n s e !
a d g u a r d . c o m / p l / w e l c o m e . h t m l

Z a c h u d z i w u s z a c h a z a g r u b i w u d z i e , a b y m i z a b l o k o w a c w p i s y t r u t n i e :-D
D e r i c k
odpowiedź
User
haha
ale lider...RANY!!!!!!
odpowiedź
User
Marlena
a POZNAJ ŚWIAT?
odpowiedź