Natalia Wasyluk szefową międzynarodowego projektu w Green Parrot
Natalia Wasyluk, wcześniej szefowa kreacji w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła kierownictwo nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand.
Wasyluk odpowiada za launch projektu Human Intelligence on Demand na rynku międzynarodowym i rozbudowę globalnej sieci talentów.
Human Intelligence on Demand to usługa stworzona przez Green Parrot, mająca na celu ułatwienie i skrócenie ścieżki nawiązywania współpracy marketingowej na linii klient-ekspert. Model zakłada budowanie zwinnych teamów projektowych w kilka godzin i rozliczanie wyłącznie za wykonaną pracę. Dzięki rozbudowanej sieci talentów klienci mogą w każdej chwili skorzystać z usług sprawdzonych marketerów bez przechodzenia żmudnych procesów przetargowych i rekrutacyjnych. Kluczową rolę pełnią project managerowie, którzy analizują zasoby i potrzeby klientów, aby dobrać eksperta do realizacji konkretnych działań marketingowych.
Jak podaje agencja, usługa sprawdziła się w Polsce, generując wzrost przychodów tej linii biznesowej rok do roku o ok. 650 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zadaniem Natalii Wasyluk w nowej roli będzie rozbudowanie międzynarodowej struktury talentów i ekspansja na rynki zagraniczne.
Natalia Wasyluk dołączyła do zespołu Green Parrot 9 lat temu jako senior account managerka, a ostatnie lata spędziła jako szefowa kreacji. Opracowywała koncepcje kreatywne i kampanie reklamowe dla takich marek jak Samsung, BNP Paribas, Santander, Abbott, Polpharma, Orange, ZEISS czy Yves Rocher.
Dołącz do dyskusji: Natalia Wasyluk szefową międzynarodowego projektu w Green Parrot