Natalia Szykuła na czele GPD Agency
Natalia Szykuła objęła stanowisko prezeski zarządu agencji reklamowej GDP Agency. Zastąpiła Tomasza Forysia, który przeszedł do rady nadzorczej.
Natalia Szykuła od ubiegłego roku zasiadała w zarządzie GPD Agency. Pełniła funkcję chief operating officer. Dodatkowo, obok nowej prezes do zarządu agencji wszedł Maciej Klaś, do tej pory odpowiedzialny za obszar new business development, a teraz obejmujący stanowisko chief business officer. W zarządzie zostaje Anna Just, pełniąca funkcję chief financial officer.
Natalia Szykuła w GPD od 11 lat
- Wybór Natalii był dla nas wszystkich w Radzie czymś zupełnie naturalnym – mówi Mariusz Radecki, większościowy właściciel GPD. – Znam ją od samego początku pracy w GPD, czyli od 11 lat, i wciąż pozostaję pod olbrzymim wrażeniem jej umiejętności łączenia kompetencji twardych z miękkimi. Z jednej strony jest to więc absolutna odpowiedzialność i efektywność w podejmowaniu działań usprawniających przebieg procesów w firmie, z drugiej zaś wysoki poziom empatii umożliwiający rozwiązywanie nawet na pozór nierozwiązywalnych problemów. Cieszę się, że w 2022 rok wkraczamy z tak wyjątkową, świeżą energią i jestem przekonany, że nowe projekty, rozwój poszczególnych działów i inwestycje już planowane przez nowy zarząd przyniosą wkrótce spektakularne rezultaty - dodaje Radecki.
Natalia Szykuła ukończyła studia ze specjalizacją zarządzanie przedsiębiorstwem. Od blisko 2 lat jest członkinią zarządu jako COO, wcześniej 6 lat pełniła funkcję business unit directora. w swojej karierze odpowiadała za działy: client service, dział kreatywny, dział digital, social media, film i foto studio, hr, administracja, traffic.
Od początku pracy w GPD pracuje przy największych międzynarodowych projektach dla kluczowych klientów agencji, w tym dla wieloletniego klienta GPD, którym jest Lidl, operujący na dwudziestu kilku rynkach Europy
Jak podała w komunikacie do mediów GPD Agency "od tej pory w zarządzie nie będzie zasiadać żaden ze współwłaścicieli – a pełna odpowiedzialność za przyszłość GPD powierzona zostanie osobom, które od lat współtworzą historię agencji".
Tomasz Foryś przechodzi do rady nadzorczej GPD Agency
Przez ostatni rok prezesem GPD Agency był Tomasz Foryś, który przejął obowiązki Mariusza Radeckiego. Wcześniej był odpowiedzialny za rozwój strategii nowych produktów i technologii oraz integrację działań offline i online. W roku 2008 został członkiem zarządu, stając tym samym na czele działów client service i strategii. Zaangażowany był w tworzenie strategii komunikacji oraz obsługę największych marek z portfolio agencji. Z agencją związany od ponad dekady.
- Tomek Foryś jako prezes rozpoczął bardzo ważne zmiany, doprowadził do uporządkowania procesu pracy i odkrył zupełnie nowe drogi rozwoju dla naszej agencji. Teraz, dzięki jego przejściu do Rady Nadzorczej, będziemy mogli razem z Tomkiem w jeszcze większym stopniu skupić się na naszych najważniejszych zadaniach i projektach – podczas gdy nowy Zarząd, korzystając z wypracowanych dotąd rozwiązań, zapewni firmie olbrzymi zastrzyk nowej energii i świeżych pomysłów na dalszy rozwój – tak potrzebnych w naszej ciągle zmieniającej się branży - mówi Mariusz Radecki.
Jednym z czołowych klientów GPD Agency od lat jest Lidl Polska. Ponadto agencja pracowała m.in. dla marek CityFit, Lubella, NeoNail i MK Cafe.
Dołącz do dyskusji: Natalia Szykuła na czele GPD Agency