SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10

Agencja reklamowa Nairobia uruchomiła w swojej strukturze butik interaktywny 11/10. Jego pierwszymi klientami są Kompania Piwowarska (z marką cydru Green Mill), Grupa Onet i Ferrero Polska.

W ramach 11/10 agencja Nairobia oferuje przygotowywanie i realizację komunikacji marketingowej w internecie (także w social media) oraz innych kanałach cyfrowych, np. reklamach interaktywnych w punktach sprzedaży. Oferta obejmuje strategię działań, produkcję reklam i obsługę klienta. Zajmują się tym dotychczasowi pracownicy agencji specjalizujący się w komunikacji digitalowej.

Pierwszymi klientami nowej oferty są Kompania Piwowarska, Ferrero Polska i Grupa Onet. Dla tej pierwszej firmy agencja od dwóch lat zajmowała się komunikacją cydru Green Mill na Facebooku, natomiast po wygranym właśnie przetargu współpracę poszerzono o kompleksową komunikację w internecie (także przygotowywanie reklam i nowego serwisu marki).

W przetargu brała jeszcze udział agencja Lubię to. Nie podano, na jak długo została podpisana nowa umowa z Nairobią.

Dołącz do dyskusji: Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nazi grammar
"Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10" ?
chyba wyodrębniła ofertę interaktywną
odpowiedź