Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10
Agencja reklamowa Nairobia uruchomiła w swojej strukturze butik interaktywny 11/10. Jego pierwszymi klientami są Kompania Piwowarska (z marką cydru Green Mill), Grupa Onet i Ferrero Polska.
W ramach 11/10 agencja Nairobia oferuje przygotowywanie i realizację komunikacji marketingowej w internecie (także w social media) oraz innych kanałach cyfrowych, np. reklamach interaktywnych w punktach sprzedaży. Oferta obejmuje strategię działań, produkcję reklam i obsługę klienta. Zajmują się tym dotychczasowi pracownicy agencji specjalizujący się w komunikacji digitalowej.
Pierwszymi klientami nowej oferty są Kompania Piwowarska, Ferrero Polska i Grupa Onet. Dla tej pierwszej firmy agencja od dwóch lat zajmowała się komunikacją cydru Green Mill na Facebooku, natomiast po wygranym właśnie przetargu współpracę poszerzono o kompleksową komunikację w internecie (także przygotowywanie reklam i nowego serwisu marki).
W przetargu brała jeszcze udział agencja Lubię to. Nie podano, na jak długo została podpisana nowa umowa z Nairobią.
Dołącz do dyskusji: Nairobia wyodrębniła ofertą interaktywną 11/10
chyba wyodrębniła ofertę interaktywną