„Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam
Jesienny sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,54 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 12,59 mln zł.
W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. W pierwszym tygodniu (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 31 sierpnia produkcja emitowana była już w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45.
Średnia oglądalność jesiennej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 22 sierpnia do 21 grudnia br.) wyniosła 2,54 mln osób, co przełożyło się na 18,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Meassurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 16 listopada br., który zainteresował 3,16 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
TOP3 | Start | Koniec | AMR | SHR % |
16-11-2016 | 21:47:55 | 22:11:18 | 3 156 216 | 22,76% |
26-10-2016 | 21:43:13 | 22:06:38 | 3 055 764 | 21,35% |
14-12-2016 | 21:47:01 | 22:09:59 | 3 019 338 | 21,82% |
TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajął TVN, co przełożyło się na 10,45 proc. udziału. Trzeci był Polsat (10,62 proc.), a czwarta - TVP1 (8,90 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59 lat. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 minimalnie na prowadzenie wysunął się TVN, który wyprzedził Dwójkę.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 - Na sygnale | 2 542 189 | 18,35% | 835 859 | 14,63% | 1 407 152 | 16,67% |
TVN | 1 447 507 | 10,45% | 842 914 | 14,75% | 1 083 000 | 12,83% |
Polsat | 1 293 584 | 9,34% | 726 779 | 12,72% | 936 472 | 11,09% |
TVP1 | 1 202 470 | 8,68% | 430 887 | 7,54% | 662 168 | 7,84% |
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „na sygnale” wyniosły 12,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam
Jeśli chodzi o grę aktorów-amatorów, to jest ten sam poziom, co w gniotach produkowanych dla stacji komercyjnych, przez co można to samo zarzucić właśnie tej produkcji... czytałem parę forów nt. serialu i ciekawe wydaje się to, iż niezbyt przychylnie piszą o nim niektórzy ratownicy medyczni i uważają, że scenarzystów ponosi fantazja, która ma się nijak do rzeczywistości! Zastanawia mnie też, dlaczego seriale tygodniowe muszą mieć zawsze tytuły odcinków - niektóre nazwy są tak fantazyjne, że aż głupie... :D
PS. Aż dziwne, że takomedia do tej pory nie zrobiła żadnego "hita" dla TVPiS! :p