SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na Onet.pl nie będzie już reklam z automatycznym dźwiękiem

Onet.pl dostosował swoje formaty reklamowe do standardów przyjętych niedawno przez IAB Polska. Na portalu nie będą już emitowane reklamy z automatycznie uruchamianym dźwiękiem ani z zasłoniętymi przyciskami zamykania.

Onet.pl zmodyfikował swoje formaty reklamowe zgodnie z wytycznymi, które IAB Polska opublikowało w czerwcu (więcej na ten temat) Nowe standardy, które zaczną obowiązywać od początku września, obejmują m.in. ujednolicone nazwy, rozmiary i wagi reklam graficznych oraz zasady dotyczące sposobu ich wyświetlania.

Przedstawiciele Onet.pl deklarują, że nie musieli mocno modyfikować oferty reklamowej portalu, żeby była zgodna z regułami IAB.

– Zmiany, które wprowadzamy, dotyczą przede wszystkim ograniczenia dźwięku w reklamach wideo oraz przekazania odbiorcom większej kontroli nad reklamami zasłaniającymi treści, poprzez bardziej czytelny przycisk zamykania – opisuje Piotr Kowalczyk, kierownik działu produktu reklamowego „display” w Grupie Onet.pl.

Tym samym w portalu od września nie będą emitowane reklamy, w których dźwięk uruchamia się automatycznie, ani takie, w których trudno znaleźć albo kliknąć na napis „zamknij X”.

Dołącz do dyskusji: Na Onet.pl nie będzie już reklam z automatycznym dźwiękiem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sprzedam Polityka.tv
Bogu niech będą dzieki!
20 12
odpowiedź
User
lol
dla mnie to nie był problem mam adblocka plus
20 12
odpowiedź
User
brent
No coz, lepiej pozno niz wcale, ale mnie to juz nie dotyczy - nachalność reklam juz dawno temu sprawila, ze zainstalowalem adblocka i teraz nie mam ZADNEJ reklamy. Wszystkim polecam to rozwiazanie, internet staje zupelnie innym miejscem po takim zabiegu.
0 0
odpowiedź