„Na krawędzi” straciło 470 tys. widzów. Polsat na trzecim miejscu
Drugi sezon „Na krawędzi” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,42 mln widzów, czyli o 470 tys. mniej niż oglądało pierwszą serię pokazywaną wiosną ub.r. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
![Marek Bukowski, Kamila Baar](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Na_krawedzi_2_Marek_Bukowski_Kamila_Baar.jpg)
Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia pierwszych trzech odcinków drugiego sezonu „Na krawędzi” wyniosła 1,42 mln osób. Przełożyło się to na 11,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Premiera serialu w Polsacie odbyła się w czwartek 4 września 2014 roku o godz. 21.05 i wyjątkowo tego dnia pokazano dwa odcinki. Natomiast od 11 września br. stacja w czwartki pokazuje już po jednym odcinku „Na krawędzi” - oglądać je można o 22.05.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek serialu Przed telewizorami zgromadził on 1,55 mln oglądających.
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
||
04-09-2014 |
21:07:43 |
1 432 170 |
9,78% |
8,54% |
04-09-2014 |
22:09:04 |
1 283 726 |
11,63% |
8,08% |
11-09-2014 |
22:10:09 |
1 551 927 |
13,90% |
10,23% |
Średnio: |
1 422 679 |
11,57% |
8,92% |
W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., kryminalna produkcja straciła 470 tys. widzów. Wówczas średnia widownia trzech pierwszych odcinków „Na krawędzi” (wszystkie pokazano w czwartki o 22.00) wyniosła 1,89 mln oglądających przy udziale na poziomie odpowiednio 17,35 proc. i 16,39 proc. (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, nadający w tym paśmie „Ugotowanych”, „Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne, co daje mu 13,61 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 („Ojciec Mateusz”, „Wrzuć na luuuz”, „Sprawa dla reportera” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”; 11,85 proc.), a czwarte - TVP2 (filmy; 9,48 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) druga jest Dwójka, a dalej plasują się Polsat i Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN |
1 674 322 |
13,61% |
18,16% |
TVP1 |
1 457 809 |
11,85% |
6,50% |
Polsat - Na krawędzi 2 |
1 422 679 |
11,57% |
8,92% |
TVP2 |
1 166 191 |
9,48% |
13,17% |
Warto dodać, iż drugi sezon „Na krawędzi” od lipca br. oglądać można w telewizji internetowej ipla (udostępniono tam dotąd 11 z 13 odcinków). Trzeba jednak podkreślić, że ipla pozwala na dostęp do serialu za dodatkową opłatą (9,90 zł za cały sezon, a 4,90 zł za jeden odcinek).
Fabuła drugiej transzy serialu związana jest z poszukiwaniami kilkumiesięcznego dziecka, porwanego przez ludzi handlujących żywym towarem. W każdym odcinku produkcji demaskowany jest uwikłany w sprawę przestępca, co przybliża widzów do poznania, kto stoi za bezwzględną grupą przestępczą. W obsadzie serialu są m.in. Kamila Baar, Zdzisław Wardejn, Tomasz Dedek, Jacek Rozenek, Ilona Ostrowska, Marek Bukowski i Maja Hirsch (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Na krawędzi” straciło 470 tys. widzów. Polsat na trzecim miejscu