Murator uruchomił kolejny serwis e-commerce
Supertanio.pl to trzeci internetowy serwis sprzedażowy, uruchomiony w tym roku przez wydawnictwo Murator.
Nowa platforma skierowana jest do czytelników „Super Expressu”. Asortyment oferowany w supertanio.pl ma być – zgodnie z zamysłem - zawsze związany z sezonowym wydarzeniem, np. pierwszą komunią, majowym weekendem czy grillowaniem i zmienia się w cyklu siedmiodniowym. Produkty sprzedawane w danym tygodniu w supertanio.pl są prezentowane i polecane w ukazującym się w soboty dodatku do „Super Expressu” - „Super Poradniku”, w serwisie SE.pl oraz na łamach głównych wydań dziennika od wtorku do piątku.
Uruchomienie nowego projektu wspiera promocja w telewizji (Polsat, TVN), w radiu Eska oraz w serwisach internetowych należących do Muratora.
W lutym 2010 roku Murator otworzył swój pierwszy branżowy pasaż internetowy - zakupy.wymarzonyogrod.pl, będący platformą sprzedaży produktów ogrodowych, a następnie zakupy.muratordom.pl, umożliwiający porównanie i zakup produktów z branży budowlano-wnętrzarskiej. Według informacji Wirtualnemedia.pl, jeszcze przed wakacjami wydawnictwo planuje wdrożenie kolejnych projektów związanych z handlem w sieci.
Dołącz do dyskusji: Murator uruchomił kolejny serwis e-commerce