MPG wygrało w przetargu HBO Polska
Dom mediowy MPG wygrał w przetargu organizowanym przez HBO Polska, dotyczącym obsługi mediowej pierwszego polskiego serialu stacji “Bez tajemnic”.
W przetargu poza MGP brały udział trzy inne domy mediowe: OMD Optimum Media, MEC oraz Brand Connection. - MPG przedstawiło najciekawszą merytorycznie i jednocześnie najbardziej atrakcyjną finansowo ofertę kompleksowej obsługi mediowej – mówi Marcin Skabara, dyrektor marketingu HBO Polska.
Dzięki wygranej w konkursie, dom mediowy MPG będzie planował i kupował media do wszystkich kampanii kanałów HBO i Cinemax. Współpraca zaczęła się ona od marca br. i potrwa dwa lata.
Kampania promująca serial “Bez tajemnic” planowana jest na jesień (poczytaj więcej o tym projekcie). Natomiast w kwietniu prowadzone będą działania promocyjne dla serialu “Gra o tron” (więcej na temat tej produkcji).
Dołącz do dyskusji: MPG wygrało w przetargu HBO Polska