SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Motorola uruchamia internetową kampanię promującą telefon U9

Motorola uruchamia skierowaną na rynek europejski cyfrową kampanię promującą korzystanie z telefonu komórkowego U9.

Producent stworzył specjalny portal internetowy poświęcony wspomnianej komórce, która jest wyposażona m.in. w czułe na dotyk klawisze muzyczne, Stereo Bluetooth, aparat fotograficzny o rozdzielczości 2 megapikseli i możliwość nagrywania i odtwarzania materiałów wideo - informuje serwis Brand Republic.

W serwisie użytkownik może zapoznać się z funkcjami aparatu, a także wypełnić ankietę, mającą na celu stwierdzenie czy bardziej odpowiada mu wersja U9 w kolorze różowym czy fioletowym. Popularność stronie ma zapewnić zakrojona na szeroką skalę internetowa kampania reklamowa.

Kampania jest jednym z najbardziej znaczących cyfrowych przedsięwzięć Motoroli od czasu, gdy w styczniu bieżącego roku amerykańska firma przyznała 200 milionów funtów holdingowi reklamowemu WPP Group na kreatywne działania w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Motorola uruchamia internetową kampanię promującą telefon U9

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl