Motorola oficjalnym partnerem Chicago Bulls
Motorola została oficjalnym partnerem klubu koszykarskiego Chicago Bulls. Będzie też jego oficjalnym partnerem smartfonowym.
Firmy Motorola i Lenovo zapowiedziały wieloletnie partnerstwo, w ramach którego logo Motorola „batwing” będzie widnieć na koszulkach koszykarzy drużyny Chicago Bulls od sezonu 2022-2023.
Nowe koszulki drużyny zadebiutują we wtorek 4 października podczas pierwszego przedsezonowego meczu w United Center, gdzie zawodnicy zmierzą się z New Orleans Pelicans.
Motorola będzie nie tylko pierwszym w historii oficjalnym partnerem Chicago, który widnieje na koszulkach Bullsów. Zostanie także oficjalnym partnerem globalnym i oficjalnym partnerem smartfonowym — treści internetowe przez cały sezon będą rejestrowane oraz publikowane wyłącznie urządzeniami Motorola.
W ramach umowy Motorola będzie eksponowana w United Center i w trakcie transmisji meczów Bullsów. Logo „batwing” będzie widoczne na boisku, na ekranie tablicy wyników podczas gry i w powtórkach, na platformach społecznościowych Bullsów, jak również na oficjalnej stronie internetowej drużyny i w komunikacji z kibicami.
- Chicago jest naszym domem od wielu lat, a Bulls są drużyną, którą szanujemy i której kibicujemy przez cały ten czas” - powiedział Rudi Kalil, President, North America w Motorola. - Marki Motorola i Bulls łączy nie tylko ogromna duma z rodzinnego miasta, ale też pasja do łączenia ludzi dzięki wyjątkowym wrażeniom.
Treści na kontach społecznościowych Bullsów przez cały sezon będą rejestrowane i publikowane wyłącznie przy użyciu urządzeń Motorola. Akcję można śledzić w serwisach Facebook, Twitter, Instagram oraz TikTok, a także przy użyciu hashtagu #hellobulls.
Dołącz do dyskusji: Motorola oficjalnym partnerem Chicago Bulls