Motorola i Wyclef Jean szukają talentów muzycznych
Motorola prowadzi konkurs na najlepsze muzyczne wideo wykonane telefonem tej firmy oraz kampanię promującą tą akcję. Nadesłane nagrania ocenią najpierw internauci, potem specjaliści z branży, a dla zwycięzcy specjalną piosenkę napisze i wyprodukuje Wyclef Jean.
W rozpoczętym właśnie konkursie "Motorola Star" należy za pomocą telefonu tej marki zarejestrować muzyczne wideo z jedną z dziesięciu piosenek zaproponowanych przez organizatorów i umieścić je do końca tego roku na stronie internetowej motorola.com/motorokrstar. Przez pierwsze dwa tygodnie nagrania będą oceniać internauci, którzy ustalą w ten sposób sto najciekawszych wykonań. Następnie z tych filmików zostanie wybranych przez polskich przedstawicieli branży muzycznej dziesięć, które razem z nagraniami z Węgier i Portugali ostatecznie oceni jury pod przewodnictwem Wyclefa Jeana. Wyłoniony w ten sposób zwycięzca wyjedzie do Nowego Jorku, żeby zarejestrować piosenkę napisaną dla niego specjalnie przez tego wokalistę. Wyclef Jean dodatkowo wyprodukuje jeszcze ten utwór, a konsultacji wokalnych udzieli laureatowi konkursu Fergie. Zwycięzca będzie też mógł podpisać kontrakt płytowy z jedną z najważniejszych wytwórni muzycznych.
W Polsce kampania reklamująca konkurs rozpoczęła się 10 listopada i przez tydzień miała formę teaserową. Następnie akcja ujawniła szczegóły i pod hasłem "Chcesz być gwiazdą Motorokr?" prowadzona jest na największych portalach (WP, Onet, Interia, Gazeta.pl) i w komunikatorze Gadu-Gadu. Konkurs promują również stacje telewizyjne MTV, VIVA i VH1, radio Eska oraz magazyn "Eurostudent".
Dołącz do dyskusji: Motorola i Wyclef Jean szukają talentów muzycznych