Mobext i Socialyse - Media Contacts stawia na mobile i social media
Dom mediowy Media Contacts wprowadza na polski rynek oferty Mobext i Socialyse. Pierwsza obejmuje usługi z zakresu marketingu mobilnego, a druga - mediów społecznościowych.
W ramach oferty Mobext, Media Contacts zapewnia kompleksową obsługę w zakresie rozwiązań mobilnych (reklam, stron i aplikacji): od analizy rynku, poprzez planowanie i zakup mediów, opracowanie strategii, aż po jej realizację i wsparcie techniczne po wdrożeniu. Firma zrealizowała już takie projekty m.in. dla Hyundaia, MultiBanku i mBanku.
Z kolei pod marką Socialyse oferowane są usługi w mediach społecznościowych, takie jak m.in. tworzenie i implementacja zintegrowanych strategii komunikacji (w tym realizacja kampanii na blogach, zarządzanie społecznościami i produkcja treści) oraz doradztwo, szkolenia i warsztaty z tego zakresu. Media Contacts prowadziła już takie działania m.in. dla Nordea Banku, KIA, Sephory i Playboya.
- Połączenie naszej dotychczasowej oferty z markami Mobext i Socialyse pozwoli nam zaoferować klientom pełną gamę zintegrowanych działań internetowych - przekonuje Robert Bernaciak, dyrektor zarządzający Media Contacts. - Wierzę, że wzmocni to naszą pozycję jako firmy świadczącej kompleksowe usługi związane z obecnością marki w internecie - dodaje.
Ofertą Mobext będzie kierował Adrian Kielich, który objął właśnie funkcję mobile marketing coordinatora. Poprzednio przez dwa lata pracował jako executive w dziale invention Mindshare Polska. Natomiast za działania w ramach marki Socialyse odpowiada social media manager Anna Płachta, która pełni tę funkcję od ponad roku, a w Media Contacts pracuje od prawie 5 lat.
Mobext i Socialyse za granicą są już oferowane od dawana przez sieć Havas Media, do której należy Media Contacts. Pierwsza marka jest obecna w dwunastu krajach, a druga - w pięciu.
Dołącz do dyskusji: Mobext i Socialyse - Media Contacts stawia na mobile i social media