Mitsubishi Outlander reklamowany w różnych warunkach (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom.
Kampania nowego modelu Mitsubishi Outlander podkreśla, że samochód ten w różnorodnych warunkach drogowych zapewnia bezpieczną, komfortową podróż dla nawet siedmiu osób.
Reklamy informują też, że auto jest dostępne od 50,95 tys. zł w kredycie 50/50.
Akcja reklamowa od 8 listopada jest prowadzona w telewizji, radiu oraz internecie (bannery i mailingi prowadzące serwisu Mitsubishi.pl).
Adaptacją spotu telewizyjnego oraz kreacją i produkcją spotu radiowego zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, reklamy internetowe przygotowała agencja Imagine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi Outlander reklamowany w różnych warunkach (wideo)