Mindspot pracuje dla marki ViewSonic
Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczyna działania komunikacyjne dla producenta sprzętu elektronicznego ViewSonic.
W ramach prowadzonych działań, od stycznia 2023 Mindspot odpowiada za komunikację z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych marki w Polsce (Facebook, Instagram) oraz współprace z influencerami.
Osobami odpowiedzialnymi za działania ViewSonic w Polsce są Tymoteusz Grobelny, key account manager – Poland (monitory, projektory konsumenckie) oraz Krzysztof Żmuda, edtech account manager Poland (monitory interaktywne, oprogramowanie dla edukacji, projekty audiowizualne dla edukacji).
Agencja pozyskała klienta w ramach konkursu ofert. Strony podpisały kontrakt na rok.
Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, BMW, SAP, Logitech, Sharp, Amazfit, STIGA.
Założona w Kalifornii, firma ViewSonic jest globalnym dostawcą rozwiązań wizualnych i prowadzi działalność w ponad 100 krajach na całym świecie. ViewSonic jest zaangażowany w dostarczanie rozwiązań sprzętowych i programowych, które obejmują monitory, projektory, digital signage, interaktywne wyświetlacze ViewBoard i ekosystem oprogramowania myViewBoard.
Dołącz do dyskusji: Mindspot pracuje dla marki ViewSonic