SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn

Agencja Mindspot Communication & Media wygrała konkurs na obsługę kanału BMW Group Polska na LinkedIn.

W ramach prowadzonych działań Mindspot wspólnie z klientem opracował strategię obecności BMW Group Polska na LinkedIn. Agencja odpowiada również za przygotowanie treści oraz moderację nowego kanału. Kanał BMW Group Polska na LinkedIn obejmuje komunikację korporacyjną, w tym wszystkich marek firmy – BMW, MINI, BMW Motorrad, a także funkcjonujących w ramach grupy spółek Alphabet (wynajem długoterminowy) i BMW Financial Services.

Obsługą ze strony agencji zajmuje się zespół pod kierownictwem Juliusza Kornaszewskiego. Agencja pozyskała klienta w ramach konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono.

Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, SAP, Fibaro, Logitech, Sharp i Husqvarna.

Dołącz do dyskusji: Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
To przykre. Uwielbiam BMW, ale Mindspot to synonim niekompetencji.
0 0
odpowiedź
User
PRowiec
To przykre. Uwielbiam BMW, ale Mindspot to synonim niekompetencji.

Strzelam. Czyżby nie chcieli wysyłać produktów do testów znanemu w całej branży supersprzedawcy sampli prasowych na Allegro?
0 0
odpowiedź
User
Marcin
To przykre. Uwielbiam BMW, ale Mindspot to synonim niekompetencji.

Strzelam. Czyżby nie chcieli wysyłać produktów do testów znanemu w całej branży supersprzedawcy sampli prasowych na Allegro?


No pudło Panie PRowiec.
0 0
odpowiedź