Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości na drogach i w komunikacji miejskiej (wideo)
Firma Mondelez Polska rozpoczęła kampanię marki czekolad Milka pod hasłem „Kieruj się delikatnością” . Zachęca w niej do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. W akcję zaangażowano Roberta Chilimończyka, kierowcę warszawskiego autobusu znanego jako Wesoły Kierowca. Projekt realizują AdValue, Carat, Liquid Thread, Sarigato oraz Big Picture.
W kampanii Milka będzie zachęcać do życzliwości na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Przede wszystkim chodzi o małe, ale ważne gesty, które z powodzeniem mogą stanowić kodeks dobrych praktyk na drodze: ustępowanie pierwszeństwa pieszym, zwracanie uwagi na rowerzystów i motocyklistów oraz okazywanie wyrozumiałości wobec wszystkich pozostałych członków ruchu, a także troska o wzajemne bezpieczeństwo.
- Jako marka, która od lat mobilizuje Polaków do bycia delikatnymi, chcemy zwrócić uwagę na realny problem społeczny i wyjść mu naprzeciw z pomocnym rozwiązaniem. Komunikaty Milki inspirujące kierowców i pasażerów do pozytywnych zachowań w podróży pojawią się w całej Polsce na billboardach przy drogach, wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej - mówi Paulina Polubiec, junior brand manager marki Milka w Mondelez Polska.
Koniec wakacji to więcej wypadków drogowych
Na potrzeby realizacji kampanii „Kieruj się delikatnością” Milka zainicjowała przeprowadzenie badań, za które odpowiadał zespół ekspertów z dziedziny psychologii Uniwersytetu SWPS. Potwierdziły one, że przełom sierpnia i września to okres, w którym dochodzi do większej liczby wypadków drogowych. Ludzie zaś okazują sobie wtedy zdecydowanie mniej życzliwości, a także zauważają ogólne pogorszenie atmosfery podczas podróżowania do pracy czy szkoły.
W kampanię zaangażował się także Robert Chilimończyk – kierowca warszawskiego autobusu znany jako Wesoły Kierowca, który zasłynął dzięki codziennemu rozbawianiu Warszawiaków i zachęcaniu ich do wzajemnej życzliwości.
Działania prowadzone w ramach kampanii będą trwały przez cały wrzesień. Oprócz plakatów powstały również inne materiały promocyjne takie jak krótkie spoty, które będą emitowane w internecie oraz komunikacji miejskiej. Kampania będzie miała również silne wsparcie sprzedażowe.
Za strategię kampanii odpowiada agencja AdValue a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Kreacje przygotowała agencja Liquid Thread. Obsługę social media powierzono Sarigato, zaś działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości na drogach i w komunikacji miejskiej (wideo)