SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołaj Chrzan szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”. Zmiany w zespole sprzedaży

Od lipca nowym szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” będzie Mikołaj Chrzan. Nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu obejmie Robert Staśkiewicz, a dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie Marek Wilk. Powstanie też zespół ogłoszeń, którym zarządzać będzie Danuta Kubow.

Siedziba Agory, fot. materiały prasowe Siedziba Agory, fot. materiały prasowe

Od 1 lipca br. nowym szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” będzie Mikołaj Chrzan - redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” w Gdańsku. Będzie łączył obie funkcje.

Zastąpi na tym stanowisku Wojciecha Bartkowiaka, który został zastępcą wydawcy „Gazety Wyborczej”.

Zmiany w zespole sprzedaży

Zmieni się również struktura działu sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl, kierowanego przez Joannę Kwas. Nowe stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży produktu dziennika i portalu Wyborcza.pl obejmie Robert Staśkiewicz, dotychczasowy dyrektor sprzedaży regionalnej. Wraz z zespołem handlowców będzie odpowiadał za employer branding, e-learning oraz nowe projekty, które będą rozwijane w strukturach redakcji.  

Dyrektorem sprzedaży regionalnej zostanie z kolei Marek Wilk, który od 1 lipca br. będzie łączył nowe obowiązki z dotychczasową funkcją wydawcy regionu Katowice.

Od lipca br. w biurze sprzedaży „Wyborczej” (dziennika i jego portalu internetowego) powstanie także nowy zespół, który będzie odpowiadał za rynek ogłoszeń komunikatowych. Będzie nim zarządzała Danuta Kubow, która pełniła funkcję dyrektora sprzedaży w Trader.com w Polsce.

- Zgodnie ze strategią „Gazety Wyborczej” i nową strategią Agory chcemy maksymalnie skupiać nasze działania na kluczowych obszarach – zarówno w sprzedaży, jak i w redakcjach. Skoncentrujemy się m.in. na rozwijaniu wybranych produktów, aby lepiej je monetyzować, a także na tworzeniu jakościowych i użytecznych treści, które przyciągają prenumeratorów - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Według danych ZKDP w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 98 753 egz., o 16,53 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2017 roku. Z kolei portal Wyborcza.pl w maju br. zanotował 6,42 mln realnych użytkowników i 60,92 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Dołącz do dyskusji: Mikołaj Chrzan szefem redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej”. Zmiany w zespole sprzedaży

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stan
To już tylko pudrowanie...
0 0
odpowiedź
User
Krasawica
- Zgodnie ze strategią „Gazety Wyborczej” i nową strategią Agory chcemy maksymalnie skupiać nasze działania na kluczowych obszarach – zarówno w sprzedaży, jak i w redakcjach. Skoncentrujemy się m.in. na rozwijaniu wybranych produktów, aby lepiej je monetyzować, a także na tworzeniu jakościowych i użytecznych treści, które przyciągają prenumeratorów - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

To w GW do zwykłej pracy sprzedawców i organizacji działu sprzedaży potrzeba całej nowej strategii ?
0 0
odpowiedź
User
kici-kici
Dobre zdjęcie Bartosza Hojki, takie monumentalne (:
0 0
odpowiedź