Mike Tyson gra i śpiewa dla Blacka (wideo making of)
Jak przygotowano reklamy napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu zdjęciowego.
Mike Tyson jako twarz Blacka został przedstawiony pod koniec kwietnia, natomiast kampania reklamowa z jego udziałem rozpoczęła się z początkiem czerwca. Wizerunek byłego boksera znalazł się nie tylko w reklamach produktu, lecz również na jego opakowaniach (przeczytaj szczegóły tej współpracy).
W obu dotychczasowych reklamach Blacka Tyson występuje u boku pięknych dziewczyn w białych strojach. Pierwszy spot rozgrywa się w luksusowej rezydencji, w której były bokser gra na fortepianie i śpiewa (zobacz tę reklamę). W drugim spocie Tyson pomaga chłopakowi chcącemu kupić Black z automatu (obejrzyj to).
Obie reklamy nakręcono pod Warszawą. Wyreżyserowała je Katarzyna Adamik, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Kreację całej kampanii - oprócz telewizji obejmującej prasę i outdoor - przygotowała agencja Testardo Gram należąca do Grey Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Na działania Blacka z Tysonem szybko odpowiedział producent konkurencyjnego Tigera, który do jego reklamy zaangażował Mammeda Khalidova (obejrzyj ten spot). Znane osoby będą też reklamować inne napoje energetyczne: w kampanii Demona wystąpi Adam „Nergal” Darki (przeczytaj o tym więcej), a w reklamach i na opakowaniach Oshee pojawią się piłkarze Realu Madryt i FC Liverpool oraz grający wcześniej w obu tych klubach Jerzy Dudek (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Mike Tyson gra i śpiewa dla Blacka (wideo making of)