SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men's Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 40 tys. egz.

W kwietniu br. jako lider sprzedaży wśród pism męskich umocnił się „Men's Health”, który jako jedyny zanotował wzrost. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 64 328 egz. i względem kwietnia 2012 roku była wyższa o 10,73 proc.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował jednak spadek wynoszący 9,03 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 38 651 egz.

Z kolei na ostatnie miejsce podium spadło „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 29,78 proc. do 38 487 egz. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał o 23,41 proc. i ostatecznie wyniósł 31 086 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu 2013 roku wyniosła 24 579 egz., po spadku o 17,14 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 66,80 proc. do poziomu 17 230 egz.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

64 328

58 093

Playboy

38 651

42 488

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38 487

54 813

Logo

31 086

40 588

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

24 579

29 662

Sukces

17 230

10 330


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie pisma męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Men's Health” - było to 16,24 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

64 328

55 340

Playboy

38 651

37 338

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

38 487

38 109

Logo

31 086

30 332

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

24 579

34 217

Sukces

17 230

15 671

Dołącz do dyskusji: „Men's Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 40 tys. egz.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miś Uszatek
Oto wyniki rządów Piotra Gontowskiego. Teraz CKM i Playboy mają nawet jedną asystentkę, bo na dziennikarzach nie ma już jak oszczędzać, bo trzeba by już sobie pensje zmniejszać. A stażyści pracujący za darmochę dochodu jakoś nie generują.
odpowiedź
User
Bad Robot
Truth, truth... zniszczenia i pomorek. Sama okładka nie rozbiera magazynu, niestety. Może ktoś to tam zrozumie, choć czasu już nie zostało nazbyt wiele. Swoja drogą, Playboy pokazał, że nawet "samograj" jest do zamordowania, jeśli majstruje przy tym ekipa z brakiem szacunku do materii. Mydło się skończyło... i uciekło jak szczur w gorącym momencie.
odpowiedź