MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii
Dom mediowy MediaCom nie będzie bronił wartego 415 milionów dolarów globalnego budżetu medialnego firmy Nokia.
Należąca do holdingu reklamowego WPP Group firma obsługuje w tym zakresie fińskiego producenta telefonów komórkowych od stycznia 2006 roku. Wówczas pokonała ona dom mediowy ZenithOptimedia, którego klientem Nokia była przez wcześniejsze 10 lat.
"MediaCom postanowił nie uczestniczyć w przetargu. Nie weźmie w nim udziału także żadna inna agencja należąca do WPP bądź GroupM" - powiedział członek kierownictwa holdingu, dodając, że decyzja została podjęta w wyniku zbyt niskich stawek zaoferowanych przez Nokię.
Według źródeł mających wiedzę o szczegółach przetargu, w walce o medialny budżet Nokii rywalizują agencje należące do holdingów Omnicom, Interpublic Group i Havas.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii