Media Strategy oceni kampanie telewizyjne Totalizatora Sportowego
Totalizator Sportowy wybrał firmę Media Strategy do cyklicznej oceny telewizyjnych kampanii reklamowych tej spółki w tym roku.
W lutym br. Totalizator Sportowy zaprosił firmy audytorskie do składania ofert na świadczenie usług związanych z cykliczną oceną telewizyjnych kampanii reklamowych realizowanych dla spółki przez dom mediowy w br. Obecnie kampanie w telewizji, podobnie jak i w innych mediach, realizuje od strony planowania i zakupu czasu reklamowego dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media Polska.
W wyniku tego postępowania Totalizator nawiązał współpracę z firmą audytorską Media Strategy. Liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania spółka nie podaje.
Media Strategy będzie pracować dla Totalizatora do końca marca 2018 roku. Odpowiada m.in. za sprawdzanie parametrów GRP pod względem udziału stacji, pasm czasowych, sprawdzanie zasięgu, sprawdzanie parametrów CPP kampanii, rozliczenie kampanii w porównaniu do warunków zagwarantowanych w tzw. formularzu gwarancji zakupowych, wyliczenie prowizji domu mediowego itp. Dodatkowo firma ta zajmie się oceną i analizą formularza gwarancji zakupowych przygotowanego przez dom mediowy na rok 2018.
Jest to druga umowa Media Strategy zawarta w ostatnim czasie z Totalizatorem. Ta firma audytorska została wybrana przez spółkę do współpracy przy planowanym jeszcze na ten rok wyborze domu mediowego.
Dołącz do dyskusji: Media Strategy oceni kampanie telewizyjne Totalizatora Sportowego