Media Strategy i Jowita Dżus-Korocińska pomogą Totalizatorowi w wyborze domu mediowego
Totalizator Sportowy rozpoczął współpracę z audytorem Media Strategy oraz Jowitą Dżus-Korocińską przy planowanym procesie wyboru domu mediowego.
W połowie marca br. Totalizator Sportowy zaprosił firmy do składania ofert w związku z planowanym jeszcze na ten rok przetargu mediowym. W postępowaniu szukał firm, które będą mu w tym procesie doradzać.
Spółka zdecydowała, że będzie w tym zakresie współpracować z audytorem Media Strategy oraz Jowitą Dżus-Korocińską.
Media Strategy ma za zadanie m.in. zarekomendować Totalizatorowi listę domów mediowych, które spółka ma zaprosić do przetargu, a następnie przygotuje i przeprowadzi wspólnie z nią ten przetarg.
Z kolei Jowita Dżus-Korocińska będzie wspierać Totalizator podczas badania i oceny złożonych w przetargu przez domy mediowe ofert oraz zarekomenduje spółce wybór oferty najkorzystniejszej.
Media Strategy i Jowita Dżus-Korocińska będą pracować dla Totalizatora do końca br. Spółka nie zdradza, kiedy konkretnie rozpocznie przetarg na obsługę mediową. Obecnie, od kilku lat, planowaniem i zakupem mediów do jej kampanii zajmuje się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Media Strategy i Jowita Dżus-Korocińska pomogą Totalizatorowi w wyborze domu mediowego
Ale jak sądzę, na wszelki wypadek zarekomenduje inny podmiot z tej samej stajni, czyli Starcom lub Blue, bo po latach wysoce etycznej współpracy z Totalizatorem, kontrakt może nie zostać przedłużony...