Media Grzegorza Hajdarowicza z 27,2 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty w I kwartale br.
W pierwszym kwartale br. kierowana przez Grzegorza Hajdarowicza grupa kapitałowa KCI w segmencie mediowym (obejmującym m.in. „Rzeczpospolitą”, „Parkiet”, „Uważam Rze” i e-Kiosk) zanotowała 27,18 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty netto.
Na przychody segmentu mediowego grupy KCI złożyły się głównie wpływy zewnętrzne, które osiągnęły wartość 27,11 mln zł. Przy kosztach wynoszących 26,79 mln zł (w tym 25,58 mln zł kosztów zewnętrznych i 1,22 mln zł wewnętrznych) segment zanotował 387 tys. zł zysku brutto, a po doliczeniu 701 tys. zł podatków - 314 tys. zł straty netto.
Segment mediowy KCI obejmuje Gremi Media Sp. z o.o. i jej spółki zależne, z których najważniejsze to Gremi Business Communication, e-Kiosk i Uważam Rze (wydające tytuły prasowe „Rzeczpospolita”,„Gazeta Giełdy Parkiet”, „Sukces”, „Uważam Rze” i ich serwisy internetowe oraz zajmujące się dystrybucją prasy cyfrowej).
Cała grupa KCI zanotowała 30,04 mln zł wpływów (wobec 9,61 mln zł rok wcześniej) i 880 tys. zł straty netto (po wyłączeniach).
Rok wcześniej firma nie zanotowała żadnych wpływów w segmencie mediowym, ponieważ dopiero pod koniec maja ub.r. Gremi Communication połączyła się z należącą z Gremi Media z o.o.
Aktywa segmentu mediowego KCI na koniec marca br. wynosiły 280,64 mln zł, a jego zobowiązania - 90,74 mln zł.
W zeszłym tygodniu KCI wchłonęła spółkę Gremi Inwestycje SA (do końca ub.r. działającą jako Gremi Media SA), emitując dla jej akcjonariuszy swoje udziały o wartości 5,05 mln zł oraz wypłacając ze swojego kapitału zakładowego dopłaty dla tych akcjonariuszy wynoszące łącznie 26,29 mln zł.
Miesiąc temu Grzegorz Hajdarowicz zapowiedział, że Gremi Media z o.o. w br. zostanie wprowadzona na giełdę, a wcześniej może jeszcze sprzedać część udziałów inwestorom zagranicznym z branży internetowej.
Dołącz do dyskusji: Media Grzegorza Hajdarowicza z 27,2 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty w I kwartale br.