Media Express z nowymi serwisami internetowymi
Agencja Supermedia Interactive zakończyła prace nad nowymi serwisami internetowymi spółki Media Express. Celem projektu było dostosowanie komunikacji spółki w internecie do nowej strategii i spójna prezentacja marek produktowych.
Projekt związany jest z wdrożeniem w strukturze Media Express (Grupa ZPR) agencji marketingowej. Jego głównym zadaniem jest spójna prezentacja oferty agencji. Szczególny nacisk położono na wyeksponowanie 4 submarek produktowych: PressPartner, Baby Boomers, Metrio Publishing i Print&Distribution.
Supermedia Interactive opracowała dla Media Express 5 serwisów internetowych – serwis główny oraz 4 serwisy dedykowane poszczególnym markom. Wszystkie strony bazują na grafice dostarczonej przez klienta. Poszczególne marki zostały wyróżnione dzięki rozróżnieniu kolorystycznemu.
Spójna koncepcja graficzna wszystkich serwisów ma komunikować kompleksowość oferty Media Express i podkreślać jej biznesowy charakter. Wszystkie serwisy bazują na systemie zarządzania treścią, co pozwala na ich stałą aktualizację.
Dołącz do dyskusji: Media Express z nowymi serwisami internetowymi