SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mechanicy wyścigowi polecają oleje Platinum w kampanii Orlen Oil (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania olejów marki Platinum (Orlen Oil). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i Lowe Media.

W najnowszej kampanii olejów Platinum ich jakość potwierdzają autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem pierwszej telewizyjnej reklamy, która będzie emitowana do 16 listopada br., jest Tomasz Gajda - mechanik wyścigowy, który obsługiwał samochody startujące na całym świecie. W spocie podkreślono także, że marka Platinum jest partnerem strategicznym pucharu Porsche Platinum GT3 Cup Chellange Central Europe.

W grudniu przedstawiona ma zostać reklama olejów Platinum z udziałem głównego mechanika Orlen Team. Uzupełnieniem telewizyjnej kampanii będzie komunikacja na profilu Ekspert Platinum na Facebooku.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów - Lowe Media.

Dołącz do dyskusji: Mechanicy wyścigowi polecają oleje Platinum w kampanii Orlen Oil (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl