McDonald’s, Coca-Cola, Procter & Gamble, Facebook 1914 - „złote” kampanie mediowe z Cannes Lions 2013 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Media w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Coca-Cola, IBM, Procter & Gamble, McDonald’s i Dove.
Dela - Czemu czekać, aż jest za późno?
Agencja: Ogilvy & Mather Amsterdam
Klient: firma Dela oferująca polisę pogrzebową
Produkt: kampania wizerunkowa Dela
Nagroda: Grand Prix
Kontor Records - Powrót do winyla
Agencja: Ogilvy Germany
Klient: Kontor Records
Produkt: Kontor Records
Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Audio
Spraw, by politycy pracowali - Ura.ru
Agencja: Voskhody Yekaterinburg
Klient: serwis miejski Ura.ru
Produkt: Ura.ru
Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Ambient Media: Large Scale
Uniwersytet Inżynierii i Technologii w Limie - Przenośny automat z wodą
Agencja: Ogilvy & Mather Colombia
Klient: The University of Engineering and Technology
Produkt: rekrutacja
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Use of Media - Best Use of Outdoor oraz Product & Service - Commercial Public Services incl. Healthcare & Medical
Dołącz do dyskusji: McDonald’s, Coca-Cola, Procter & Gamble, Facebook 1914 - „złote” kampanie mediowe z Cannes Lions 2013 (wideo)