McCann Worldgroup utrzymała obsługę reklamową Banku Pekao SA
Należące do sieci McCann Worldgroup agencje McCann, MRM//McCann, Momentum i Craft wygrały przetarg na kompleksową obsługę reklamową Banku Pekao SA. Oznacza to dla McCann Worldgroup kontynuację wcześniejszej współpracy.
McCann Worldgroup będzie odpowiadać za strategię kreatywną, produkcję i realizację kampanii zintegrowanych (z zakresu reklamy tradycyjnej, BTL-u i digitalu) Banku Pekao SA.
W finale przetargu dotyczącego tego zlecenia firma wygrała z dwoma innymi holdingami reklamowymi. Nie podano, na jak długo została podpisana nowa umowa.
McCann Worldgroup zajmowała się już obsługą reklamową banku w ub.r. - jego ostatnia duża kampania, promująca pożyczkę gotówkową, pokazywała „muzeum niespełnionych marzeń” (zobacz szczegóły).
W social media dla Banku Pekao SA od początku br. po wygranym przetargu pracuje agencja The Digitals (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: McCann Worldgroup utrzymała obsługę reklamową Banku Pekao SA