SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank kinowo reklamuje mOkazje (wideo)

mBank rozpoczął kampanię reklamową swoich usług bankowości mobilnej i internetowej, prezentującą m.in. program rabatowy mOkazje. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Mindshare Polska, Flota Filmowa i Streetcom.

Nowa kampania mBanku jest podzielona na trzy etapy pokazujące różne sytuacje, w których przydają się oferowane przez bank usługi mobilne i elektroniczne. W pierwszej odsłonie grupa przyjaciół wybiera się do kina, korzystając z programu rabatowego mOkazje z geolokalizacją oraz przelewów na numer telefonu dostępnych w nowej aplikacji mobilnej. Kolejny etap będzie prezentować szybki podgląd stanu konta na telefonie bez logowania do serwisu transakcyjnego oraz zaciąganie kredytu poprzez aplikację mobilną, natomiast trzeci pokaże kontakt z ekspertem banku w placówce lub przez wideo chat.

Akcja reklamowa będzie prowadzona przez dwa miesiące w telewizji (wszystkie główne stacje i wybrane kanały tematyczne), internecie (serwisy mobilne), kinach oraz na outdoorze (blisko tysiąc billboardów, citylightów i backlightów).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, a spoty - nakręcone przez Tomasza Augustynka, a wyreżyserowane przez Juliana Pugsleya - wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a agencja Streetcom zajmuje się akcją rekomendacyjną z udziałem tysiąca osób testujących i polecających nową aplikację mBanku.

Dołącz do dyskusji: mBank kinowo reklamuje mOkazje (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl