mBank: gwarancje ojca dla syna promują konto, Jerzy Owsiak dziękuje za finał WOŚP (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej konta dla klientów indywidualnych oferowanego przez mBank są ojciec i syn. Za obsługę marketingową banku odpowiadają Grey Group Poland, VML Poland i Mindshare Polska.
Spot z kampanii pokazuje kilka sytuacji, w których ojciec gwarantuje kilkuletniemu synowi różne przyszłe wydarzenia oprócz jednego - że koleżance spodoba się prezent od niego (co ostatecznie się udaje).
Reklama podkreśla, że mBank gwarantuje klientom indywidualnym brak opłat za prowadzenie konta, kartę płatniczą, przelewy oraz wypłaty z bankomatów. Takie warunki będą obowiązywały przez dwa lata dla osób, które otworzą konto do końca marca br.
Spot wspomina również, że mBank od niedawna jest partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (współpracę podjęto jesienią ub.r.). mBank oprócz obsługi finansowej Fundacji WOŚP zorganizował promocję, w ramach której podwajał wpłaty klientów na rzecz akcji. Początkowo miał przekazać maksymalnie milion zł, ale ostatecznie przekazał ok. 7 mln zł.
Jednocześnie emitowany jest spot, w którym Jerzy Owsiak podsumowuje zaangażowanie mBanku w tegoroczny finał WOŚP.
Działania reklamowe mBanku są prowadzone głównie w telewizji oraz internecie.
Obsługę marketingową banku zajmują się agencje Grey Group Poland i VML Poland (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: mBank: gwarancje ojca dla syna promują konto, Jerzy Owsiak dziękuje za finał WOŚP (wideo)