Marta Hermanowicz: z Isobar Poland do Saatchi & Saatchi Poland
Marta Hermanowicz zaczęła pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Isobar Poland i Artegence.
Poprzednio przez 3,5 roku Marta Hermanowicz pełniła funkcję senior copywritera w Isobar Poland, tworząc projekty dla Procter & Gamble (dla marek Gillette, Blend-a-med, Wella) oraz Mead Johnson (dla marki Enfamil). Wcześniej przez prawie pięć lat pracowała w Artegence - kolejno jako copywriter i senior copywriter. Przygotowywała wtedy kampanie dla marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej i Reckitt Benckiser, a także dla Alior Banku, Fox TV, Orange, Wedla i Netii.
Z branżą reklamową jest związana od dziewięciu lat. Za swoje prace została nagrodzona w konkursach Epica, KTR oraz dwukrotnie w Young Creatives.
Ukończyła studia politologiczne na Uniwersytecie Szczecińskim, a także podyplomowe studium nowoczesnej promocji w Szkole Głównej Handlowej oraz filozofię XX wieku na Collegium Civitas.
Dołącz do dyskusji: Marta Hermanowicz: z Isobar Poland do Saatchi & Saatchi Poland