Marek Staniszewski na czele Significance w Havas Worldwide
Grupa Havas Worldwide w Polsce utworzyła niezależną strukturę o nazwie Significance specjalizującą się w doradztwie strategiczno-kreatywnym i brand consultingu. Za jej zarządzanie i rozwój odpowiada Marek Staniszewski, szef strategii Havas Worldwide.
Significance oferuje doradztwo strategiczne oparte na innowacyjnym podejściu zarówno do każdego projektu, jak i do samego procesu pozycjonowania i tworzenia marki. Praca dla marek i klientów będzie się odbywać na zasadzie think tanków z udziałem strategów, zewnętrznych ekspertów i pracowników naukowych. Będą oni pracować m.in. nad analizami kulturowymi, pogłębionymi analizami semiotycznymi, planowaniem scenariuszowym oraz warsztatami innowacji z wykorzystaniem metod heurystycznych.
Obecnie w Significance trwają prace dla pierwszych klientów, m.in. czołowych marek z sektora spożywczego.
- Chcemy wzbogacić analizy i proponowane na ich podstawie rozwiązania w obszar innowacji i inspiracji. Oznacza to między innymi, że klienci są angażowani w cały proces twórczy w celu wypracowania najskuteczniejszych rozwiązań - zapowiada Marek Staniszewski.
Significance będzie funkcjonować jako zupełnie niezależna struktura, przy czym Staniszewski nadal będzie chief strategic officerem Havas Worldwide w Polsce. Przypomnijmy, że funkcję tę objął w listopadzie ub.r. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Marek Staniszewski na czele Significance w Havas Worldwide