Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread
Marcin Woźniak, dotychczas communications strategy director w agencji LiquidThread (Publicis Groupe), objął nowo utworzone stanowisko product & strategy directora w agencji.
Woźniak odpowiedzialny jest za konstruowanie oferty agencji w oparciu o portfolio produktów komunikacyjnych, które "odpowiadają na wyzwania obecnego rynku, mają udowodniony wpływ na biznes klientów i wykorzystują potencjał badawczy, narzędziowy i technologiczny Publicis Groupe".
Marcin Woźniak ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Warszawskim. Karierę w reklamie zaczynał w 2005 roku w domu mediowym OMD Poland. Następnie, od 2007 w ramach Starcom Mediavest Group zajmował się planowaniem mediów interaktywnych, działaniami performance oraz social mediami. Od 2013 jako digital & innovation director odpowiadał za projektowanie i realizacje kampanii zintegrowanych. W roku 2015 roku objął stanowisko dyrektora strategii w agencji LiquidThread.
Ma na koncie tworzenie strategii komunikacji dla takich marek jak Milka, Prince Polo, T-Mobile, Coca-Cola, Kujawski.
Dołącz do dyskusji: Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread