Marcin Talarek: z Change Integrated do Scholz & Friends Warszawa
Marcin Talarek objął stanowisko digital creative w agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa. Ostatnio pracował w Change Integrated.
Jako digital creative w Scholz & Friends Warszawa Marcin Talarek będzie odpowiedzialny za zapewnienie interaktywnej perspektywy w projektach agencji. – Skuteczne platformy komunikacji muszą objąć jednocześnie offline i online, ponieważ z punktu widzenia konsumentów jest tylko jedna rzeczywistość, w której się poruszają – uzasadnia Jarosław Wiewiórski, dyrektor kreatywny agencji.
Talarek przez ostatnie pół roku pracował jako kreatywny w Change Integrated. Wcześniej przez pięć lat pełnił podobną funkcję w agencji Max Weber, współtworząc koncepcje działań online dla takich marek jak TVN, Żywiec, Powszechny Dom Kredytowy, telewizja “n”, Knorr Nudle, Sanitec Koło czy Olej Kujawski.
Dołącz do dyskusji: Marcin Talarek: z Change Integrated do Scholz & Friends Warszawa