Mały Głód, Bank Śląski i Purina najpopularniejsi na YouTube w lutym
W lutowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się Mały Głód promujący markę Danio. Na drugim miejscu był ING Bank Śląski zalecającym Polakom oszczędzanie, a podium zamknęła Purina reklamująca karmę dla kotów.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
W lutym br. 1. miejsce w zestawieniu zajęła reklama „Danio i władca głodowej krainy”. W filmie możemy oglądać, jak król Głodowej Krainy, czyli dobrze znany Mały Głód zostaje pokonany przez niezwyciężony serek Danio.
Drugą pozycję na podium zdobył ING Bank Śląski z reklamą „Ile możesz mieć, a ile oszczędzić 45s | ING Bank Śląski” z ciekawym spojrzeniem na dzisiejszy konsumpcjonizm i ofertą prowadzenia konta oszczędnościowego.
Trzecie miejsce to Purina Poland oraz spot „ONE DUAL NATURE karma wspomagająca odporność Twojego kota”. Z wideo można dowiedzieć się że moda na zdrowe odżywianie i super foods dotarła także do kocich konsumentów. W karmie Dual Nature zawiera się już bowiem tak popularna ostatnio spirulina.
Czwarte miejsce to ponownie Mały Głód, tym razem w reklamie „Danio. Głód over”. W tej kreacji żółty potworek trafia do gry przypominającej Super Mario Bros i po raz kolejny zostaje pokonany przez nieustraszony serek Danio.
Do zestawienia zakwalifikowała się również reklama smartwatchy od Louis Vuitton „Are you an explorer? Introducing the new Louis Vuitton Tambour Horizon”, w której wystąpiła Sophie Turner, aktorka znana m.in. z „Gry o tron”.
Dołącz do dyskusji: Mały Głód, Bank Śląski i Purina najpopularniejsi na YouTube w lutym