SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. TVN nadal liderem rynku

Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji talent-show „Mali Giganci” oglądało średnio 2,88 mln osób. W porównaniu do pierwszych odcinków premierowej serii program stracił 830 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest liderem rynku telewizyjnego.

„Mali Giganci 2” na antenie TVN nadawani są w soboty o godz. 20.00, począwszy od 20 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,88 mln osób, co przełożyło się na 18,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 3,22 mln widzów, zgromadził drugi odcinek talent-show.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

20-02-2016

20:00:42

2 909 220

18,58%

27-02-2016

20:00:14

3 223 861

20,83%

05-03-2016

20:01:08

2 517 898

16,08%

Średnio:

2 884 109

18,49%

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji stracił 830 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 3,71 mln osób, a ich średni udział wynosił odpowiednio 23,48 proc. oraz 23,81 proc.

W paśmie nadawania „Małych Gigantów” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 11,40 proc., nadająca w tym czasie filmy fabularne, serial „Strażacy” oraz relację z krajowych eliminacji do 61. Konkursu Piosenki Eurowizji. Dalej plasują się: TVP2 (10,48 proc.; kabarety i „Kocham Cię, Polsko!”) oraz Polsat (8,83 proc.; filmy fabularne i relacja z 34. gali Konfrontacji Sztuk Walki). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują: Jedynka i Dwójka.

Widownia programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mali giganci 2

2 884 109

18,49%

17,75%

TVP1

1 778 195

11,40%

9,85%

TVP2

1 635 748

10,48%

8,99%

Polsat

1 377 935

8,83%

12,53%

Program „Mali Giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, nadawanym od 2011 roku przez meksykańską stację Televisa. Uczestnikami produkcji są dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko, których opiekunami w drugiej serii są Magda Mołek, Grzegorz Hyży, Sonia Bohosiewicz, Marcin Perchuć, Anna Dereszowska i Jakub Wesołowski. W jury „Małych Gigantów” znajdują się: Agnieszka Chylińska, Katarzyna Bujakiewicz i Kuba Wojewódzki, a prowadzącym jest Filip Chajzer (więcej na ten temat).

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. TVN nadal liderem rynku

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
„Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. To zasługa Kuby Wojewódzkiego. Moje szczere gratulacje.
odpowiedź
User
pavv
Czyli tak jak przewidziałem. Program interesuje praktycznie tylko rodziny i znajomych występujących dzieciaków.
odpowiedź
User
dirk
Ludzie w końcu się na tym poznali...
W tym programie mamy same zmanierowane dzieciaki. Przechodzą dalej tylko te które są wygadane.
Komentarze jurorów są często żenujące, a seksualne podteksty w kontekście dzieci niezbyt są zabawne.
Szczerze jest to program o niczym.
odpowiedź