Małgorzata Socha będzie reklamować przekąski Sunbites
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką reklamową krakersów i herbatników Sunbites produkowanych przez Frito-Lay Poland. Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Media Direction.
Sunbites, wielozbożowe krakersy i herbatniki w słonych i słodkich smakach, są dostępne na polskim rynku od 2012 roku. Przeznaczone są głównie dla aktywnych, nowoczesnych kobiet, które między posiłkami chętnie sięgają po przekąski.
Właśnie ze względu na grupę docelową produktu do jego kampanii reklamowej wybrano Małgorzatę Sochę. - Jest to wyjątkowo aktywna osoba, która świetnie godzi wiele obowiązków życiowych, jest jednocześnie bardzo lubiana i ceniona przez polskie konsumentki jako aktorka, ikona stylu i mody - uzasadnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę w PepsiCo (do którego należy Frito-Lay Poland).
Firma nie informuje na razie, kiedy zacznie się kampania reklamowa Sunbites z Małgorzatą Sochą. Wiadomo, że obsługą reklamową marki na polskim rynku zajmują się agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Media Direction.
Wiosną ub.r Małgorzata Socha wystąpiła w reklamie Play (obejrzyj ją) oraz została twarzą reklamową Avon Sensuelle (więcej na ten temat). Wcześniej promowała m.in. dezodorant Rexona (zobacz spot).
W ub.r. wartość marketingowa Sochy została wyceniona przez „Forbes Polska” na 321 tys. zł, co dało aktorce 64. miejsce w rankingu najcenniejszych pod tym względem polskich gwiazd (zobacz całe zestawienie).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Socha będzie reklamować przekąski Sunbites
De facto największym wygranym będą jak zwykle firmy farmaceutyczne produkujące lekki nowotworowe.
Niestety przepisy pozwalają na to by dać nam wolę aby świadomie nas truć - ot taka pseudo wolność nasza!
Konsekwentnie robią z nas jedną wielką szarą masę, która najpierw będzie wydawać swoje pieniądze na syf a potem drugie takie nakłady finansowe na leczenie się z tego syfu:( mało jest dzisiaj firm , które realnie i odpowiedzialnie dbają o człowieka o prawdziwe dobro klienta - niestety. Mam nadzieje, że trend z Niemiec dot. odpowiedzialności biznesowej przyjdzie szybciej niż za 20 lat.