SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Majonez Kielecki wraca z bożonarodzeniową kampanią

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem" prowadzi bożonarodzeniową kampanię Majonezu Kieleckiego. Markę promuje zawsze w okresie okołoświątecznym.

Dział digital domu mediowego Mediahub po raz kolejny wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów w internecie dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Z początkiem grudnia rusza szósta wspólna kampania. Miesięczne działania będą prowadzone z wykorzystaniem spotu “Majonez Kielecki. Składnik naszej tradycji”. Mediahub zaplanował jego emisję w digitalowych kanałach wideo - w tym YouTube i platformach VOD.

Celem działań jest przypomnienie konsumentom, że Majonez Kielecki jest nieodzownym składnikiem tradycyjnych świątecznych potraw.

 

Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny nad spotem reklamowym opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Film wyprodukowała Papaya Films.

Dołącz do dyskusji: Majonez Kielecki wraca z bożonarodzeniową kampanią

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel.
Może ktoś mi odpowiedzieć czy majonez kielecki jest dobry?
0 0
odpowiedź
User
Fajonez
Może ktoś mi odpowiedzieć czy majonez kielecki jest dobry?
Tak
0 0
odpowiedź