Magna Global: wydatki na reklamę w Chinach wzrosną w br. o 14,4 proc.
W bieżącym roku wydatki na reklamę w Chinach wzrosną o 14,4 proc., do 21,2 miliarda dolarów.
Taką prognozę przedstawiła firma Magna Global. Dla porównania, w zeszłym roku wartość chińskiego rynku reklamy zwiększyła się o 8,2 proc.
Najszybciej rozwijającym się segmentem w Państwie Środka jest reklama cyfrowa. Przykładowo wydatki na reklamę w internetowych wyszukiwarkach mają w 2010 roku wzrosnąć o 30,9 proc., do 1,6 miliarda dolarów.
Z kolei dla segmentu reklamy w telewizji Magna Global prognozuje wzrost o 12,7 proc. (do 8,4 mld USD), a dla reklamy outdoor o 14,5 proc.
Dołącz do dyskusji: Magna Global: wydatki na reklamę w Chinach wzrosną w br. o 14,4 proc.