SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn 'Podróże' w nowej formule i z wyższą ceną

W piątek na rynku ukaże się listopadowy numer miesięcznika"Podróże" (Murator SA), który od tego wydania zmieni formułę zczysto turystycznej na lifestylową. Pismo zyska też nową szatęgraficzną, logo, podtytuł i zdrożeje o ponad 2 złote.

- Z badań przeprowadzonych przez Światową Organizację Turystykioraz Instytut Turystyki wynika, że na świecie zmienił się sposóbpodróżowania. Ten trend dotyczy także Polaków. Nowa koncepcjamagazynu to uwzględnia - mówi Ewa P. Porębska, wiceprezes MuratoraSA.

Odmienione "Podróże" nadal będą zawierały porady praktycznedotyczące podróżowania, ale zwiększy się zakres tematyczny pisma.Pojawią się działy "Moda"(znajdą się w nim m.in. sesje zdjęciowe) i"Kultura" (zawierać będzie m.in. recenzje filmów i koncertów orazwywiady z ludźmi kultury).

Dodatkowo przy każdym artykule publikowane będą praktyczneinformacje, rady i adresy dla podróżujących. Będą także specjalneraporty - w numerze listopadowym "All inclusive dla wybrednych". Wmagazynie pojawią się też reportaże z wypraw, wypowiedzi gwiazdoraz ich podróżnicze wskazówki. Bez zmian pozostanie za to objętość"Podróży", która wynosi 124 strony.

Od numeru listopadowego pismo zmieni podtytuł na "Przewodnik ponowym stylu życia" (dotychczas "Magazyn turystyczny"), a takżeszatę graficzną i logo. Nową makietę magazynu opracował MichałŁojewski z White Cat Studio, będący dyrektorem artystycznym"Podróży". Tytuł zmieni także format na większy (230 x 270 mm) ibędzie drukowany na papierze o większej gramaturze.

podroze

Modyfikacji charakteru magazynu wiązać się będzie również zpodwyższeniem jego ceny z 7,90 zł na 9,95 zł. Nie zmieni się za tonakład pisma, który wynosić ma nadal 32 tys. egz.

Dzięki zmianom w "Podróżach" wydawca chce powiększyć gronoodbiorców tytułu i trafić także do czytelników, dla których podróżesą stylem życia.

Za nową formułę miesięcznika odpowiada Filip Niedenthal, któryod września br. jest jego redaktorem naczelnym. Pismo ma równieżnową wicenaczleną, którą została Klara Syrewicz (to nowe stanowiskow redakcji).

Ukazaniu się listopadowego numeru "Podróży" towarzyszy kampaniapromocyjna w punktach sprzedaży prasy (Empik, Relay, InMedio,Kolporter), telewizji (National Geographic, Planete, TravelChannel, Kuchnia.tv, Wedding.tv, Zone Club, Canal+, TVN Style iDiscovery), radiu (Wawa, Vox FM), prasie ("InStyle", "QS", tytułyMuratora) i internecie (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, serwisyinternetowe wydawcy).

Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja AvantgardeProduction, a za przygotowanie kampanii prasowej, radiowej iinternetowej odpowiadał dział marketingu wydawcy. Media zaplanowałStarcom.

Średnia sprzedaż ogółem "Podróży" w okresie od stycznia do lipcabr. wyniosła 15 420 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Magazyn 'Podróże' w nowej formule i z wyższą ceną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Ale słaba ta makieta, logo brzydkie, oj nie popisał się Łojewski. Gazeta wyglądem nie wyróżnia się spośród dobrze zaprojektowanych zagranicznych magazynów.
odpowiedź
User
designer
Ale słaba ta makieta, logo brzydkie, oj nie popisał się Łojewski. Gazeta wyglądem nie wyróżnia się spośród dobrze zaprojektowanych zagranicznych magazynów.
odpowiedź