SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"M jak miłość" straciło 800 tys. widzów. Zarobiło 140 mln zł

Serial „M jak miłość” w zakończonym właśnie sezonie gromadził mniej widzów niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Dwójki pozostaje jednak nadal zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły ponad 140 mln zł.

W okresie od połowy września ub.r. do połowy czerwca br. "M jak miłość" oglądało średnio 7,5 mln widzów, co dało Dwójce 45,74 proc. udziału w grupie 4+ i 41,15 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W sezonie 2009/2010 serial cieszył się większą oglądalnością - śledziło go 8,33 mln osób, a udział produkcji wynosił odpowiednio 50,35 proc. i 46,67 proc. (dowiedz się więcej). Natomiast dwa lata temu “M jak miłość” gromadziło średnio 8,23 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 50,39 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że najwięcej widzów w zakończonym sezonie miał odcinek z 18 stycznia br., który obejrzało 8,41 mln osób. Wszystkie 15 najpopularniejszych epizodów przekroczyło granicę 8 mln widzów.

Mimo spadku widowni Dwójka w paśmie emisji „M jak miłość” w minionym sezonie bez zmian była zdecydowanym liderem rynku. Udział zajmującego drugie miejsce w tym czasie Polsatu wyniósł 12,23 proc., kanał ten nadawał wtedy filmy fabularne. Dalej uplasowały się: TVN (11,68 proc.; głównie “W11 - Wydział Śledczy”) i TVP 1 (11,43 proc.; głównie filmy fabularne i Teatr Telewizji).

Przychody z reklam nadawanych wokół odcinków serialu w minionym sezonie wyniosły 143,2 mln zł. W poprzednim sezonie wpływy były niższe i wyniosły 127,3 mln zł, ale wtedy serial nadawany był tylko dwa razy w tygodniu. Natomiast w zakończonym właśnie sezonie przez okres jesienny “M jak miłość” pokazywano trzy razy w tygodniu (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z analizy profilu widowni serialu wynika, iż serial przyciąga przed ekrany głównie kobiety, widzów w wieku 35-39 lat i po pięćdziesiątce oraz mieszkańców wsi, małych i średnich miast.

Kolejne odcinki “M jak miłość” pojawią się na antenie TVP 2 jesienią br.


Top odcinków “M jak miłość”

 Wszyscy 4+
Lp.DataAMRSHR %
118-01-20118 406 54449,10%
211-01-20118 405 09349,22%
310-01-20118 400 61050,48%
407-03-20118 310 40147,53%
517-01-20118 298 64947,93%
603-01-20118 206 30348,06%
713-12-20108 204 31949,43%
831-01-20118 187 96147,87%
901-02-20118 174 45948,21%
1002-11-20108 143 67248,92%
1122-03-20118 107 70049,20%
1222-02-20118 096 69347,06%
1306-12-20108 084 18447,99%
1401-03-20118 062 66947,58%
1505-04-20118 055 17348,17%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
M jak miłość7 503 37245,74%41,15%
Polsat2 006 62512,23%15,92%
TVN1 916 84211,68%10,96%
TVP 11 875 48111,43%11,29%


Profil widowni “M jak miłość”

ProfilTVP2ADH %AFF
PłećMężczyźni32,34%67
Kobiety67,66%131
Wiek 4-91,99%33
 10-153,55%52
16 - 192,58%45
20 - 243,05%38
25 - 296,08%68
30 - 347,13%87
35 - 397,60%105
40 - 446,05%94
45 - 496,40%91
50 - 549,33%114
55 - 5911,03%144
60+35,21%177
Wlk. miastaWieś42,31%108
< 50 tys.24,53%102
50-100 tys.8,83%103
100-200 tys.7,07%88
> 200 tys.17,26%85
ZawódTop management7,01%85
Pracownicy średniego szczebla14,77%100
Pracownicy fizyczni i rolnicy16,79%84
Emeryci42,52%168
Inni18,92%60
WykształceniePodstawowe51,85%114
Średnie30,08%102
Wyższe12,53%104
Inne5,54%43


 

Dołącz do dyskusji: "M jak miłość" straciło 800 tys. widzów. Zarobiło 140 mln zł

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
dajcie chociaż tabelę z średnią oglądalnością na przestrzeni miesięcy(tak jak w przypadku M jak miłość w ostatnich latach)
odpowiedź
User
gość
Co do serialu to jest naprawdę świetny,a od września serial zapewne zyska nową czołówkę to trochę go odświeży .
Najważniesze,aby wywalić tę piosenkę na końcu te na na na...,to już będzie o wiele lepiej.

Od jesieni będą także ciekawe wątki.
odpowiedź
User
Obiektywnie
Wyniki świetne, ale serialu nie znoszę! Nie rozumiem jego fenomenu.
odpowiedź