„M jak miłość” ogląda ciągle 7 mln widzów
Pierwsze cztery odcinki najnowszego sezonu serialu „M jak miłość” zgromadziły przed ekranami blisko 7 mln widzów, czyli minimalnie więcej niż odcinki pokazane w dwóch pierwszych tygodniach emisji rok wcześniej. Produkcja cały czas bije na głowę propozycje konkurentów Dwójki.
Największym powodzeniem cieszył się trzeci odcinek nowego sezonu, który zobaczyło ponad 7,5 mln widzów. Najgorzej wypadł zaś drugi - jego wynik to 6 mln oglądających, ale wtedy TVP 1 transmitowała mecz piłki nożnej Polska-Niemcy. Średnio pokazane dotąd epizody zapewniły TVP 2 44,86 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 40,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualenemedia.pl.
Dla porównania, widownia „M jak miłość” w dwóch pierwszych tygodniach jesiennego sezonu rok wcześniej wyniosła 6,94 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 43,77 proc. i 40,22 proc. Wtedy TVP 2 emitowała po trzy odcinki w każdym tygodniu.
>>> "M jak miłość" straciło 800 tys. widzów
Dwójka wciąż bezkonkurencyjnie lideruje w paśmie nadawania „M jak miłość”. Drugi w kolejności Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne osiąga tylko 12,74 proc. udziału. Na trzecim miejscu znajduje się Jedynka z wynikiem 12,49 proc. Stacja emituje w tym samym czasie „Teatr Telewizji „i serial „Białe Kołnierzyki”. Dalej z udziałem 10,83 proc. plasuje się TVN, emitujący seriale „Na Wspólnej” oraz „W11- wydział śledczy”. W grupie 16-49 kolejność stacji jest taka sama, ale przewaga TVP 2 mniejsza.
Największą popularnością serial cieszy się wśród kobiet, widzów w wieku średnim i starszym, mieszkańców wsi i średnich miast oraz osób z wykształceniem podstawowym i wyższym.
Widownia „M jak miłość” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
05-09-2011 | 7 117 136 | 48,21% | 44,69% |
06-09-2011 | 6 014 017 | 35,91% | 30,63% |
12-09-2011 | 7 520 396 | 48,25% | 43,80% |
13-09-2011 | 7 304 047 | 48,19% | 43,53% |
Średnia | 6 985 735 | 44,86% | 40,32% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
M jak miłość | 6 985 735 | 44,86% | 40,32% |
Polsat | 1 984 216 | 12,74% | 17,06% |
TVP 1 | 1 944 041 | 12,49% | 13,43% |
TVN | 1 686 214 | 10,83% | 8,72% |
Profil widowni serialu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 31,42% | 65 |
Kobiety | 68,58% | 132 | |
Wiek | 4-9 | 2,08% | 35 |
10-15 | 3,50% | 52 | |
16 - 19 | 2,32% | 42 | |
20 - 24 | 3,01% | 38 | |
25 - 29 | 6,32% | 71 | |
30 - 34 | 6,64% | 80 | |
35 - 39 | 7,65% | 104 | |
40 - 44 | 6,17% | 96 | |
45 - 49 | 5,40% | 79 | |
50 - 54 | 10,03% | 125 | |
55 - 59 | 10,58% | 136 | |
60+ | 36,28% | 180 | |
Wlk. miasta | Wieś | 45,49% | 116 |
< 50 tys. | 23,17% | 96 | |
50-100 tys. | 8,74% | 102 | |
100-200 tys. | 7,22% | 89 | |
> 200 tys. | 15,37% | 76 | |
Zawód | Top management | 6,85% | 79 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,07% | 100 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 15,78% | 79 | |
Emeryci | 44,25% | 172 | |
Inni | 18,05% | 59 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 52,59% | 116 |
Średnie | 28,55% | 97 | |
Wyższe | 13,28% | 106 | |
Inne | 5,58% | 44 |
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” ogląda ciągle 7 mln widzów
kiedyś to serial był nudny,ale teraz po zmieniali,że znów jest ciekawy.
"@walter" zobacz sobie choć z 1 odcinek,a na pewno zauważysz te zmiany:)