Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii „Odkrywaj więcej" wódki Amundsen
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej wódkę Amundsen (Stock Polska). Pierwszym z trzech ambasadorów marki został aktor Łukasz Nowicki. Akcję prowadzą Publicis Consultants i The Digitals.
Kampania w ramach nowej platformy komunikacyjnej Amundsen „Odkrywaj więcej" ruszyła w styczniu tego roku w internecie.
Kolejną osłonę zaprezentowano w drugiej połowie marca - był to konkurs „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą główną za podzielenie się swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii.
Aktywacje z Łukaszem Nowickim jako ambasadorem obejmą spoty wizerunkowe i działania PR.
- Wybór Nowickiego na ambasadora marki był oczywisty. To niespokojny duch, osobowość podróżnicza a także telewizyjna, która nie ustaje w poszukiwaniach. Ciągle stawia sobie kolejne wyzwania inspirując do tego innych - te wartości idealnie korespondują ze światem marki - mówi Bartosz Paśko, junior brand manager marki Amundsen.
Kampania będzie trwać przez cały rok 2018, jej uzupełnienie stanowić będą konkursy i aktywacje konsumenckie, wsparcie w mediach tradycyjnych i internetowych oraz działania PR.
Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, a za obszar public relations Publicis Consultants.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii „Odkrywaj więcej" wódki Amundsen