Lukas Bank chce w 2010 r. pozyskać 150 tys. rachunków dzięki nowej ofercie
Lukas Bank chce pozyskać 150 tys. rachunków w 2010 r. wobec posiadanych 935 tys. ROR-ów na koniec 2009 r., wynika z komunikatu banku. Spółka zamierza w tym celu m. in. przekształcić centra kredytowe w placówki, których liczba na koniec roku ma sięgnąć 450.
"Ubiegły rok bank poświęcił na przygotowania do wdrożenia nowej oferty detalicznej. Jej podstawą będą pakiety produktów, oparte na koncie z deklaracją wynagrodzenia, skierowane do nowo zdefiniowanych segmentów klientów" - czytamy w komunikacie.
W strategii banku leży zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów i wzrost ich uproduktowienia, pozyskanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji z nimi. Przygotowywane są także kolejne pakiety korzyści - dla klientów posiadających w nim konto z deklaracją wynagrodzenia i regularnymi wpływami rezygnuje z prowizji od udzielanych kredytów. Na nowo Lukas Bank podzielił też klientów - wydzielił trzy główne segmenty, których podstawą jest poziom ubankowienia.
"Zależy nam na budowaniu długoterminowych relacji. Dopasowując do nich ofertę stawiamy na konto i kredyt hipoteczny - powiedziała wiceprezes Lukas Banku Joanna Tomicka-Zawora, cytowana w komunikacie.
W lepszym dotarciu do klientów ma też pomóc rozszerzenie sieci placówek. Dotychczas sieć Lukas Banku była podzielona na placówki bankowe z pełną ofertą oraz centra kredytowe, w których klient mógł ubiegać się o kredyt gotówkowy, samochodowy i karty kredytowe.
"W tym roku ma zamiar przekształcić wszystkie centra w pełnowartościowe placówki bankowe, których na koniec 2010 roku powinno być ok. 450" - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Lukas Bank chce w 2010 r. pozyskać 150 tys. rachunków dzięki nowej ofercie
powodzenia