„Lubię Polskę” - polskie atrakcje turystyczne reklamowane w Azji (wideo)
Polska Organizacja Turystyczna zaczęła na rynkach azjatyckich kampanię reklamującą walory turystyczne naszego kraju. Budżet akcji wynosi 27 mln, a jej obsługą mediową zajmuje się Lowe Media.
Na potrzeby rozpoczętej właśnie kampanii przygotowano pięć różnych spotów, skierowanych na rynek chiński, japoński i indyjski. Reklamy są skierowane do różnych grup docelowych - zarówno firm organizujących wyjazdy turystyczne i biznesowe, jak i odbiorców indywidualnych.
W spotach prezentowane są atrakcje turystyczne Polski. Reklama dla chińskich odbiorców indywidualnych pokazuje parę turystów z tego kraju odwiedzających Kraków, kopalnię soli w Wieliczce, Gdańsk i Warszawę
>>> POT o kampanii w Azji: liczymy na bogatych turystów z Chin
W Indiach i Japonii kampania jest prowadzona w prasie, internecie i na outdoorze, a w Chinach - także w telewizji. Ponadto akcja obejmie spotkanie przedstawicieli azjatyckich i polskich biur podróży oraz podróże studyjne chińskich dziennikarzy i blogerów do Polski.
Akcja ma być prowadzona do czerwca br. Jej całościowy budżet wynosie 50 mln zł, z czego 27 mln zł przypadło na działania w mediach. Obsługą budżetu mediowego zajmuje się Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: „Lubię Polskę” - polskie atrakcje turystyczne reklamowane w Azji (wideo)
Polska to nie tylko zaniedbany Kraków ale wiele pięknych miejsc nad i pod ziemią:
http://www.klubpodroznikow.com/ksiazka/1725-podziemne-atrakcje-turystyczne-w-polsce