Lokalne media internetowe atrakcyjne dla reklamodawców
Konsumenci ufają reklamom na stronach internetowych lokalnych gazetcodziennych, czasopism i stacji telewizyjnych.
Istnieje również duże prawdopodobieństwo podjęcia przez nichdziałań po zobaczeniu takich reklam - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na raport organizacji Online PublishersAssociation (OPA) o nazwie "Local Online Media: From Advertising toAction".
Raport ten jest analizą zachowań konsumentów czerpiących lokalneinformacje m.in. z dostępnych w internecie miejskich przewodników,portali, ogłoszeń, stron czasopism, gazet codziennych i stacjitelewizyjnych.
W przypadku wszystkich trzech rodzajów stron lokalnych mediów(gazety codzienne, czasopisma i stacje telewizyjne) istniejewiększe prawdopodobieństwo, że konsumenci podejmą działanie pozobaczeniu na nich lokalnych reklam niż w przypadku odwiedzającychwszystkie inne strony z lokalnymi treściami.
Na czele są witryny gazet codziennych, gdzie 46 procentkonsumentów podejmuje działanie (np. dokonanie zakupu, pójście dosklepu, wyszukiwanie informacji) po zobaczeniu lokalnej reklamy. Nakolejnych miejscach znalazły się strony lokalnych czasopism (44procent), stacji telewizyjnych (42 procent), przewodników miejskich(42 procent), użytkowników (39 procent), portali (37 procent) orazogłoszeń (35 procent).
Konsumenci mają również zaufanie do reklam na stronach lokalnychmediów. Pod tym względem również liderem są witryny codziennychgazet, gdzie reklamom na nich umieszczanych ufa 56 procentbadanych. W przypadku stron lokalnych stacji telewizyjnych wskaźnikten wyniósł 55 procent, a czasopism 40 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Lokalne media internetowe atrakcyjne dla reklamodawców