SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Logo” i „Playboy” z największymi spadkami

W sierpniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn dotknięte zostały spadkiem sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, najmniejszą stratę zanotował zaś liderujący rankingowi „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z w stosunku sierpnia roku ubiegłego - 2,27 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 216 egz., a tytuł awansował z pozycji drugiej.

Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 3,01 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 58 853 egz.

Podium zamyka magazyn „Logo” (Agora), który stracił najwięcej w zestawieniu - 28,12 proc. i zanotował wynik sprzedażowy wynoszący 50 764 egz. Sporo (19,28 proc.) stracił też plasujący się na miejscu czwartym „Playboy” (Marquard Media Polska).

Wirtualnemedia.pl sierpień
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 216 62 635
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 58 853 60 680
Logo 50 764 70 624
Playboy 49 126 60 861
Stuff - -
 
Forbes. Profit 34 693 39 419


W sierpniu br. w porównaniu z lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej (9,67 proc.) zyskało „Logo”.

Poświęcony gadżetom magazyn „Stuff” (Ginza Media Group) miał w tym roku łączone wydanie lipcowo-sierpniowe, którego sprzedaż ogółem wyniosła 17 824 egz.

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP sierpień lipiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 216 61 195
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 58 853 54 643
Logo 50 764 46 287
Playboy 49 126 45 828
Stuff - 17 824
 
Forbes. Profit 34 693 33 197


 

Dołącz do dyskusji: „Logo” i „Playboy” z największymi spadkami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl