Link4 nagrodzone Lampartem za kreację wizerunkową marki ubezpieczeniowej
Firma Link4 po raz drugi została uhonorowana nagrodą Lamparta za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Nagrodzono kampanię z Kasią Moś i zespołem The Chance. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.
Lamparty to nagrody przyznawane przez przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Otrzymują je w dwóch oddzielnych kategoriach banki i towarzystwa ubezpieczeniowe, które najefektywniej kreowały w minionym roku wizerunek swojej marki. Pracownicy instytucji nie mogą głosować na własne firmy. Tytuł Lamparta powędrował do Link4 drugi rok z rzędu.
- Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor - tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu Link4. - Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek - dodaje.
Link4 przygotowuje reklamy w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. Ostatnio ambasadorką Link4 została Paulina Krupińska, która promuje nowe ubezpieczenia dla rodziców Link4 Mama, ale firma nadal zamierza współpracować z Kasią Moś.
- Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Ma niesamowity urok, a do tego bardzo mocny, charakterystyczny głos, który wyróżnia ją na polskiej scenie muzycznej. Kontynuujemy tę współpracę, bo cały czas dostrzegamy w niej ogromny potencjał - podkreśla Patrycja Kotecka z Link4.
Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek jako marki dynamicznej, innowacyjnej i przyjaznej klientom. Obecnie trwa kampania reklamowa, w której artystki śpiewają o promocji Link4 „Kasa wraca” w rytmie hitowego numeru Roxette „Sleeping in my car”. Wcześniej mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara.
Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku Link4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.