SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Link4 nowy szef marketingu. Pracował m.in. w Coca-Coli

Do zespołu Towarzystwa Ubezpieczeniowego Link4 dołączył od czerwca Rafał Jakubowiak. Jako dyrektor pionu marketingu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, działania online i offline, zarządzanie marką oraz komunikację ubezpieczyciela.
 

– Cieszę się, że swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe zdobyte w wielu branżach będę mógł wykorzystać w pracy dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych  w Polsce. Przede mną i zespołem marketingu nowe wyzwania i projekty, które mam nadzieję nie tylko pozwolą nam utrzymać pozycję w czołówce, ale też zdobywać nowych klientów – podkreśla Rafał Jakubowiak.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jakubowiak jest menedżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowy, m.in. w branżach FMCG, finansów, wellness&hospitality oraz furniture. Karierę rozpoczął w mBanku, a potem pracował w The Coca-Cola Company. Odpowiadał w firmie za rozwój i relaunch najważniejszych marek oraz kluczowe projekty takie jak UEFA Euro 2012.  Wprowadzał również nowe strategie długoterminowego rozwoju portfolio firmy. Jako kierownik marketingu w zespole centralnym CEE The Coca-Cola Company odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Smartwater na ponad 10 rynkach w Europie.

Doświadczenie rozwijał następnie w Sante, gdzie jako dyrektor marketingu odpowiadał, poza FMCG, także za rozwój obszaru hospitality&wellness. Rafał Jakubowiak jest również współzałożycielem startupu Salt Home and Style oraz niezależnym doradcą, który pomaga firmom z sektora MŚP w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych oraz budowaniu podstaw do efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami, kładąc przy tym duży nacisk na kanały digitalowe.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością marketing. 

W drugiej połowie maja wiceprezesem ds. marketingu w Link4 został Mikołaj Ciaś.
 

Dołącz do dyskusji: W Link4 nowy szef marketingu. Pracował m.in. w Coca-Coli

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerzy
Dobrze, ze wreszcie znalazł pracę. Było z tym krucho. Bo wszèdzie go zwalniali. Ale politycy pomogli.
odpowiedź
User
Hmm
Ciekawe, że Cias, czyli nowy wiceprezes ds. marketingu, podobnie jak on pracował w Coca-Coli… - przypadek? Nie sądzę :)
odpowiedź
User
Jerzy
Zaczęło sie dojenie spółeczek. Zaraz będą kickbacki i ustawki z agencjami.
odpowiedź