Leszek Konkel dyrektorem ds. strategii i marketingu pkt.pl PolskieKsiążki Telefoniczne
Od października 2009, obowiązki dyrektora działu działu strategii imarketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne przejął LeszekKonkel. Zastąpił Dorotę Haller, która przeszła do PLL LOT.
Głównym zadaniem Konkla będzie realizacja polityki komunikacji,wdrażanie nowych produktów oraz zwiększanie udziałów spółki wrynku.
Dotychczas Leszek Konkel pełnił funkcje prezesa zarząduw firmie Acxiom. Wcześniej, pracował w ERA GSM jakoregionalny dyrektor sprzedaży. W latach 1992 - 1999 związany był zPanoramą Firm, gdzie pracował nad rozwojem oraz wprowadzaniemnowych produktów w dziale sprzedaży, a następnie marketingu.Aktualnie zajmuje także stanowisko prezesa zarządu StowarzyszeniaMarketingu Bezpośredniego.
Leszek Konkel jest absolwentem Wydziału ZarządzaniaPolitechniki Gdańskiej. Ukończył także studia podyplomowe MBAorganizowane przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów orazUniwersytet Gdański.
Dołącz do dyskusji: Leszek Konkel dyrektorem ds. strategii i marketingu pkt.pl PolskieKsiążki Telefoniczne